8. december 2007

Jeg savner London i år / I miss London this xmas...

I år kunne vi ikke få kabalen til at gå op og komme på juletur til London, som vi ellers har gjort siden Mie fyldte 18 år. Derfor dette "snydefoto" jeg har lånt fra nettet af juletræet på Trafalgar Square. Hvert år siden 1947 har Norge givet England et 23 meter højt juletræ som "tak for hjælpen" gave. SMUKT ikke.. og hav nu en god lørdag.

Nope - sorry to say I did not take this photo myself, as for the first year since Mie turned 18 we have not had time to go for our xmas-shopping in London this year. It is such a special experience to rub shoulders with a million other people and to see the xmas-lights. Every year since 1947 Norway sends a 23 meter high xmas tree to Trafalgar Square in gratitude of the British help during the war. PRETTY isn't it? Have a lovely Saturday.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de tbare et flot billede!! Kan godt forstå du savner det, så næste år må du glæde dig endnu mere!! God lørdag til dig også :)

    SvarSlet
  2. wawwww, ja der kan jeg godt se træet på torvet her ikke kan klare sig i størrelse HEHE,utrolig flot billede:)

    jeg kan da godt forstå at det må være helt mærklig ikke at komme afsted når i plejer at være det.

    ha en fortsat god dag :)

    SvarSlet
  3. Ih det er også på min ønskeliste, at komme en tur derover....men det har jeg stadig til gode!

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)