18. december 2007

To gode nyheder i dag / Good news for me today...


Nuser og jeg laver en lille "happy dance". For i dag fik jeg pakken med Kuretake penne, så de af jer der skrev i var interesserede, må gerne sende mig en mail eller pb med jeres adresse, så skriver jeg prisen tilbage og hvordan vi kan afregne. OBS jeg har nok 3 penne ekstra i overskud, hvis der er købere. ANDEN gode nyhed er, at jeg har fået karakter for min nr 2 opgave på mit studie. Der er to besvarelser og jeg fik 10 i den ene og 7 i den anden. ABSOLUT tilfredsstillende, da det var den opgave jeg nær ikke havde fået færdig inden deadline, fordi det var midt i job/fest/gæster-perioden.

Snoopy and I are happy dancing today. I received the Kuretake waterpens I wrote about earlier AND I received my feedback and result of my latest assignment. Very satisfied and relieved as this was the one I nearly missed handing in within the time limit.

8 kommentarer:

  1. stort tillykke med de flotte karakterer dem kan du være super stolt af.

    de der penne sender jeg lige en pb om på ss,ha en rigtig god dag ven :)

    SvarSlet
  2. Flotte karakterer, ikke at jeg forventede andet af dig. Tillykke

    SvarSlet
  3. Kæmpe tillykke med de flotte karakterer. Jeg sender dig en pb med min adresse

    SvarSlet
  4. Woooho, flot med karakterne !! Hvor er det bare super !!

    Jeg er aftager af en vand-pen, hvis du har fået den hjem der hedder "details" ??

    SvarSlet
  5. Tillelykke med de fine karakter.
    Jeg er da meget interesseret i i en pen, så jeg sender lige en PB og håber

    SvarSlet
  6. Hejsa

    Tillykke med de fine karakterer.....men jeg er faktisk slet ikke klar over hvad du læser til.....

    jeg aner faktisk hellere ikke hvad det er for nogle penne du har fået... ;-)

    Så, fortæl fortæl

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  7. Hej Charlie.
    Fik du solgt alle dine penne ellers er jeg gerne aftager.

    Kærlig hilsen
    Lillemille
    Birthe Skødt

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)