22. april 2008

Fra farver til næsten Sort/hvid/ Going BW - almost


En kær kollega fyldte rundt dagen før min fødselsdag - hun elsker sort, hvidt, sko og tasker - så dette blev kortet fra os alle her i firmaeet. Dejligt at QK kan klare de mest specielle ønsker ikke?? Mønstret papir er fra Doodlebug. Da det ikke skulle i en kuvert kunne jeg boltre mig en ekstra dimension med den pink blomst.Målebåndet med hjertet omkring de 50 symboliserer at det "bare" er et stop på vejen og livet i høj grad fortsætter.

Card for colleague's b-day. She loves Black and white, handbags and shoes - and lucky me - I had all the dies needed in my ever growing QK collection. As this card was handed over directly at her reception I wasn't restricted by the size of an envelope and could give the pink flower extra space and attention. Ruler with heart to symbolize that 50 is just one of the milestones - life most certainly goes on! .

8 kommentarer:

  1. Meget sødt og ja QK kan bruges til utroligt meget.

    SvarSlet
  2. Hvor får du dog alle de søde ideer fra. Du må ryste dem ud af ærmerne. Et rigtig lækkert kort med mange søde ideer.
    kram
    Birdie

    SvarSlet
  3. Sort kort det var godt nok det sidste jeg ville bruge, indtil jeg har set dette, det er bare så flot.
    Det skal jeg også prøve en dag når ønskerne om farverne passer.
    svigerinden

    SvarSlet
  4. What a gorgeous card and lovely sentiment as well, great blog too.

    SvarSlet
  5. Ej, hvor er der sødt. Jeg er vild med QK tasken. Jeg har den selv, men har endnu ikke brugt den....men nu kan jeg jo så "lifte" kortet. Tak for et altid inspirerene kig ;O)

    SvarSlet
  6. Super flot kort og så med de tingt som modtageren holder af

    SvarSlet
  7. Super flot kort og ja hvad skulle vi gøre uden alle vores dies?

    SvarSlet
  8. Rigtig fin kort...
    Nu er jeg ny i scrapping.....ja egentlig har jeg ikke fået begyndt endnu, men jeg er meget interesseret i at komme igang.
    Hva betyder det mon når I skriver QK ?
    c",) Basuna

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)