3. juni 2008

Bare et lille TAK for indbydelsen kort / A RSVP card

Ikke et stort kunstværk, men jeg fik afprøvet min nye QK die med confetti og serpentinere og YES står med Tangarine fra QK og fint glimtekarton fra Scrapshop. Klik for større billede, så kan du se det skinner. Det er bare et tak for invitationen kort.

Just a quick card as RSVP to a party invite - but I got to use my new QK Confetti die and QK Tangarine alfabet. The pretty shiny BLINGY green paper is from Scrapshop my LSS, but you have to click for an enlargement to see it shine.

5 kommentarer:

  1. Fin lille kort er det til den jeg tror det er ?????
    Men det er sødt alligevel hvis det ikke er....
    Svigerinden

    SvarSlet
  2. Hej QK-dame.

    Fint lille kort.

    og tusind tak for blog-candy i går, det var fin fin service, glæder mig til at bruge dem.

    Håber ikke at jeg så helt fortabt ud, og jeg BLEV færdig med konklusionen ;)

    SvarSlet
  3. Ok så fortæller jeg dig det... Kan jo ikke holde ud at vide, at du ikke sover godt om natten ;-)

    Det er slet ikke en font, men rubons, som jeg købte da vi var i Sverige :-)

    SvarSlet
  4. That's one fancy RSVP card! :)

    SvarSlet
  5. Hej, hvor fint man kan se det skinner...Rgtig sødt kort.
    Troede slet ikke der var tid til sådan noget som scrap pt(;-))
    Nå, ikke pille ved den dårlige samvittighed (fnis) - eller du er måske færdig med det dér til d.6.6.
    80)
    Knus fra mig

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)