20. juni 2008

Jeg er f æ r d i g /It's over....

Jeg har ikke et fint foto af min færdige opgave, da min eksamen skulle løses over nettet - men circa sådan her så jeg ud, da de 4 timer var gået og mine fint strukturerede noter og pensum lå spredt ud over hele skrivebordet. At have sit pensum til rådighed er meget godt, men det er altså begrænset hvad man kan nå at slå op når man har 2 FULDE ringbind med pensum og noter. MEN gjort er gjort og jeg GLÆDER mig til at vende tilbage til en normal hverdag, læse lige hvad jeg har LYST til og scrappe igen. Skal igang med nogle kort der haster - viser dem i morgen. TAK fordi I ikke har glemt at kigge forbi, selvom jeg har været uhyggeligt stille i næsten TO uger.

Just finished my exam and this is how my desk looked after spending 4 hours in front of the PC doing my best to deliver a perfect result. Well - lets rephrase that - I have delivered my best result - time will show how close to perfect that was. =0) THANKS for still visiting eventhough I have been VERY quiet for nearly 2 weeks - promise to have something to show soon - I have some cards waiting for me. Looking forward to return to my life as I used to know it. Have fun and take care.

5 kommentarer:

  1. Dejligt at have dig tilbage igen.. uhu, så skal vi "bare" vente på resultatet :-O Krydser fingre.

    SvarSlet
  2. Tillykke med at det er overstået og at du igen for tid til at scrappe

    SvarSlet
  3. Mon ikke jeg kender det..... jeg kan næsten heller ikke vente til mandag, hvor jeg også skal igennem den allersidste (og værste) skærsild. Så når du hører et lettelsen suk runge over Allerød, så er det mig, der endelig bliver færdig.

    Tillykke med veloverstået eksamen, glæder mig til at se hvad du får scrappet den kommende tid :0)

    SvarSlet
  4. Åhh Charlie
    Du kan tro jeg har tænkt på dig. Jeg var godt klar over at det måtte værer noget med opgaver der holdt dig væk fra "scrappen". Dejligt at høre at det er overstået og du kan vende tilbage til normale tilstande igen.
    kram birdie

    SvarSlet
  5. Er du vild manner.... Har du ikke ændret udseende TOTALT ????

    Jeg håber at det er go'e gamle Charlie der gemmer sig bag "masken".. ;-))

    Eijj, pjat til side. Jeg er dybt imponeret over dit slid.
    Puh-ha, ved om nogen hvordan eksamen sidder i én... (bvadrr)

    Sikker på du er rastløs de første par dage...
    Nyd friheden og weekenden.
    Knus fra mig

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)