3. juni 2008

STOR nyhed / IMPORTANT news...


... og glem ikke HVOR du hørte det først?? Jeg har lige fået besked om at Sugar Nellie fra Funkykits er på vej hjem fra Sverige. Det er jo i sig selv ikke særligt ophidsende, MEN hun har været til møde hjemme hos Hänglar og Stänglar Marie og har lavet en aftale om at hun fremover kommer til at forhandle disse stempler i England. Jeg har før handlet hos hende, så jeg ved hun yder god service og ikke er bleg for at sælge til Danmark. Så de damer - find opskrifterne på havregrød og bønner på 1000 måder frem til familien, spids farveblyanterne og ryst sparegrisen. I nær fremtid (kender desværre ikke den nøjagtige dato) vil HS stempler være til at få fat på. Er det ikke liiiiige til at få tårer i øjene af??? Når jeg ved mere - skal jeg nok dele det med jer.

And for my readers who have not yet done their homework making them able to read Danish and therefore understood the word Hänglar / Stänglar and nothing else from the above... Guess you wish you had now??? LOL. No I am not that cruel. The BIG news are that Sugar Nellie from Funkykits in the UK is on her way home as "we speak". In her suitcase she has a deal made with Marie from Hänglar and Stänglar. This means in future these cuties are NO LONGER for the Swedish and Norwegian market only. HAPPY NEWS isn't it. And I am sooo happy to be able to share them with you. No accurate date yet - but stay tuned - when I know - I will share.

10 kommentarer:

  1. Jo, det er squ' da lige til at få våde hundeøjne af...har lige bestilt fra FunkyKits af, for første gang, og venter spændt på pakken, så det lyder til at jeg snart skal bestille igen ;O)
    De må da også snart være trætte af, os tudefjæs danskere, der sidder of piver på div. blogs, over at vi ikke kan få Hängler stempler....

    Mange tak for nyheden Charlie, du har reddet min dag ;O)

    SvarSlet
  2. Wow, en nyhed. Jeg skal hvis til at spare sammen.
    super nyhed. Tak for den.

    SvarSlet
  3. Snøft...man blir helt rørt ;-) Glæder mig vildt til det er muligt for os osse at købe hangler stempler. Tak for denne " Breaking News "

    SvarSlet
  4. I heard that this morning, too! I'm thrilled, but between that and Magnolia stamps I may have to sell a few things to be able to buy them!! :)

    SvarSlet
  5. wawww det er da dagen nyhed ;o) Ser vildt frem til det - må heller begynde med grynene i morgen hahaha

    SvarSlet
  6. Jamen hvor jeg glæder mig. Det vil jeg se frem til. Så behøver jeg alligevel ikke at afsætte et af mine børnebørn hinsidan for at få familie i Sverige.
    Ktram Birdie

    SvarSlet
  7. Det var da en vidunderlig nyhed Charlie :)

    SvarSlet
  8. Det var da en vild nyhed - men du er jo ogs� en "vild kvinde", s� hvem ellers skulle kunne st�ve dens slags topnyheder op !
    Kan kun sige - jeg gl�der mig.

    SvarSlet
  9. Er du vild i varmen, manner. Det er vist noget af en nyhed. Mon alle skal delagtiggøres i den... hm-hm. Tænker mest på hjemmefronten ;-)
    1000 tak for nyheden...
    Knus fra MIG

    SvarSlet
  10. Hallo Mr/Mrs from H&S,
    Thank you very very much about this news . Because you have a beautyful design of rubber stamps.
    And I know that every rubber stamper in Holland should be glad to hear it.
    Greetting Erna Tan

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)