17. oktober 2008

Slik til de små "bæster" /Ready for Halloween...


Har set disse et sted på nettet hos en Amerikansk dame. De er på størrelse med en drikkejuice, så de kan laves af et A4 ark pr stk. Rimelig hurtige at få færdig og de små minislikposer fra Haribo passer perfekt i (her 3 poser med VAMPYRER). Metalhank og en lille navnetag, håret er Sizzix græsbort resten er lavet med cirkelpunches.

Credit where credit is due eventhough I can't remember. Found these somewhere on the net when visiting an American lady. Small but cute and quite easy to make really. Tiny candyservings fit perfectly - in mine I have 3 small bags of VAMPYRES. Metal handle and a tiny name tag.

8 kommentarer:

  1. ejjjj hvor er de dog bare sjove, de vil da gøre glæde, rigtig flot lavet.

    SvarSlet
  2. Hej Charlie
    Hvor er de altså dejlige. Ovejvejer at komme og banke på.....
    Kram Birthe

    SvarSlet
  3. Hvor er de seje, jeg må vist forklæde mig og komme forbi!! HiHi

    SvarSlet
  4. Uhhhhhhhhh spooky :)
    Hvor er de bare nuttede dine små monster bags!

    SvarSlet
  5. Aha, så ved jeg hvor jeg skal sende barylerne hen den 31. ;)

    De er superflotte !

    SvarSlet
  6. These bags are so cute! I love the handles and the faces on them are adorable!

    SvarSlet
  7. Altså.... hvor fedt kan det være at banke på DIN dør d. 31.???
    De er RIGTIG skønne... God idé med græshår... (fnis)
    Knus

    SvarSlet
  8. Årh for dælen Charlie! De er SÅ fede de poser! Jeg tør slet ikke vise dem til Asbjørn :) Har du ikke lyst til at lave en lille guide? Jeg bliver simpelthen nødt til at prøve hihi!

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)