16. oktober 2008

Til lykke til Gitte - HAPPY B-day to Gitte


Min gode scrapveninde/roommate/grineven/supershoppemedskyldige/guru Gitte har fødselsdag og jeg har derfor lavet dette kort til hende, som jeg håber postbudet er nået frem med. Gitte laver selv så fine ting, men sådan et kort har hun måske ikke fået før?? Til lykke (endnu en gang) jeg glæder mig til endnu flere sjove timer sammen.

This card is for my friend Gitte (a very talented scrapper I met at a crop when I started scrapping. She's younger than me.. (..not to mention thinner and so much more talented) but I love her all the same. Isn't that what friends are for????

4 kommentarer:

  1. Sikker på at hun vil blive GLAD for det flotte kort.

    SvarSlet
  2. Haha sikke et skønt kort du har lavet til Gitte!

    SvarSlet
  3. Ja - jeg blev rigtig glad. Og heldigt, at jeg ikke har været på blogrundtur - for jeg har føst set kortet her til morgen.

    Tak søde dig. Det er et supergennemført og flot kort. Der er mange små detaljer - såsom den lille edderkop - har krop på begge sider.

    SvarSlet
  4. FLOT kort.Kan godt forstå at Gitte blev glad...
    Knus

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)