6. december 2008

Lidt julehygge fra Store Kro i Fredensborg / Snapshots from our xmas party...


Så er vi vel hjemme igen efter årets firmajulefest. I år med royalt tema - på Store Kro i Fredensborg. Jeg viser lige et par stemningsfotos som bare er skudt med min lille, gamle Nikon "mursten" kl. sent i går. Når mine hjerneceller har fundet sammen og mine fingre ikke ryster =0) skal jeg julepusle lidt denne weekend. Håber at have nyt at vise MÅSKE i morgen. HUSK det også er i morgen aften jeg trækker første vinder af blogcandy. GOD 6. december allesammen og til lykke med bryllupsdagen til Erica og Randy. PS - jeg har IKKE glemt blogrunden - men da den efterhånden tager 1 time med læsning og kommentering i hele listen bliver det lidt senere i dag.

A few snapshots from our annual xmas party with my company. This year in very royal surroundings (near the castle at Fredensborg). Just a bit tired after a late nigth and a few drinks - but when my brain starts functioning again - I hope to make a few cards. Time will show. Tomorrow is the day I'll find a winner of this weeks blogcandy. Remember you have to be in it to win it! Have a nice December 5th. AND Happy Anniversary to Erica and Randy!!!

8 kommentarer:

  1. nææææ, hvor ser det dog bare hyggelig ud,håber i rigtig hyggede jer, ha en god weekend.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud, flot juleudsmykning

    SvarSlet
  3. Uh-ha hvor ser det fint - fornemt og hyggeligt ud.
    Efter at have færdiggjort projekt bagning idag med resterne af dejen, er jeg mest til "benene op"-aktiviteter ;-)
    Knus og god 6. december til jer.

    SvarSlet
  4. Flotte billeder du har taget. Jeg håber julefrokosten var super god.
    Du må slappe lidt af i dag, ovenpå festivasen! ;-) I dag er det jo mig der skal ud og føjte ... tror jeg er lidt mat i sokkerne i morgen. he he.
    Fortsat god 6 december til dig.

    SvarSlet
  5. Sikke nogle skønne julehyggelige billeder du har taget.
    Håber du havde en dejlig julefrokost. Jeg havde en rigtig hyggelig julefrokost igår på Skævingekro. Kom hjem kl.04,00 Gaaaab hvor er jeg træt idag.. :)
    Du må forsat ha' en dejlig december weekend. :)

    SvarSlet
  6. Jeg synes da det er skønne "stemningsbilleder" du ha fået taget, mursten eller ej..

    Ja, man skal godt nok lige have god tid til at komme rundt ;-) men hyggeligt er det jo

    SvarSlet
  7. Wow, Charlie, what a blog. I don't know where you find time to do all this beautiful work. I have really enjoyed reading about your Danish Christmas traditions. Your piccies are wonderful. Glad you got your goodies ok - pretty fast considering the post at the mo. Anyway, great blog and will follow with interest. Keep on blogging. PS - I love all your Danish names - wish you lot had been around when my children were born.

    SvarSlet
  8. Thanks again for the warm wishes! We had a nice weekend, complete with a night out w/o the girls! Bliss!

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)