25. januar 2009

En lille stjerne / A star is born...


Jeg er vild med dette stempel og har brugt det før, men denne gang var det HELT perfekt, da lille Bertram (søn af en kollega) valgte at komme til verden som STJERNEKIGGER! Udover stemplet motiv er der brugt målebåndstape, stjernepunch for at vise dato/højde og vægt, perler og stjerneknap, watermarkpen til at tegne stjerner med, QK Maggie bogstaver og QK cookie cutter rammer og et stykke papir med "Twinkle twinkle little star". Det stribede bånd er bundet i en slipseknude.

Card for newborn - make for a colleague's first baby. I love this stamp and this time it was absolutely perfect, as baby was born as a star-gazer baby. Used star punches to show date, weight and length of baby. QK cookie cutter square frames and QK Maggie. Twinkle twinkle little star paper from Marlene, thanks sweetie. Ribbon tied as a tie.

10 kommentarer:

  1. Rigtig sødt kort. Flot med rammen på spids, til det her kort.
    Er også vild med det Hänglar stempel.
    Ny god uge til dig.

    SvarSlet
  2. Det er velnok et flot designet kort og alle de detaljer, er bare så fine.
    Glæder mig til de 2 næste kort
    knus svigerinden

    SvarSlet
  3. Hvor er det et sødt kort, der er rigtig gang i fødsler og små børn i din omgangs kreds, jeg kender ikke nogen små babyer, øv

    SvarSlet
  4. Mere inspiration... jubiiiiiii
    Han er da bare SÅ fin. God idé med * der fortæller om vægt og dato.
    Hmmmm... hvor køber du målebåndstape??? Det har jeg aldrig set... =0/
    Det ser rigtig godt ud med de to rammer "på kryds"... og så er du SÅ god til at farvelægge...
    Slipseknude... ti-hi... så kan han da lære det fra starten!!!
    KNUZZZZZZ

    SvarSlet
  5. Skønt kort
    Jeg har sendt en Your Blog Rocks award videre til dig sammen med en udfordring tjek min blog :)

    SvarSlet
  6. Skønt kort og det er en super ide med målebåndet.

    SvarSlet
  7. Ej et dejligt kort. Det må din kollega være blevet glad for.

    Jeg har selvfølgelig også lavet et fint kort til barnedåben, som jeg har skrevet om på min blog, men det har jeg jo givet væk, så jeg skal se om jeg ikke kan huske det næste gang vi skal ses. Glemte at få taget et billede da jeg havde lavet det. Det samme gælder for indbydelserne, som jeg også var med til at lave....

    Knus, vi tales ved!
    Pia

    SvarSlet
  8. Åh hvor er det bare sødt det kort. Super ide med at skrive vægt,lg.og datoen på kortet.
    Jeg er vild med det stempel.:)

    SvarSlet
  9. I love all the elements of this card Charlie...just stunning.
    Caz
    x

    SvarSlet
  10. et rigtigt flot og sødt kort. Super.
    Hvor har du også mange forskellige og dejlige stempler :-)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)