1. januar 2009

Første dag i det nye år og første kort/ New year - new card

Med lidt snyd, for jeg lavede det mellem jul og nytår - men jeg har først tid til at scanne og vise det nu. Det er et mandekort til en kollega - en 60 års fødselar, der er glad for musik, bøger, hunde og rejser til Malta. Ikke liiige et sted jeg har den store ekspertise indenfor - men jeg googlede nogle Malta-billeder og tænkte - 60 år - så kender man godt en lysbilledramme når man ser en. =0)

First day of an entire new year - lovely - and this is the first card of 2009 made for a colleague's neighbour. He will be 60, his name is Erik and he loves a good book, music, dogs and trips to Malta. Let me see now - yes think I got it all covered with this card. =0)

9 kommentarer:

  1. Flot kort. God ide med diasrammen.
    Godt nytår.

    SvarSlet
  2. Igen, igen, igen... har du gjort det...!!!
    Et super flot personligt kort.... God idé med fødselsdagssangen bagved... (den må liftes!)
    Kan se du har haft fat i "vores lille ny..."
    Og jeg, som i den grad har kvaler med at få fod på et kort til Osvald... !!??
    Nå, men 4-billedgittter - det er jo bare picasa, der gør det hele, når man be'r om det =0) Det er s.. da nemt... Ligesom hvis der var 9 foto...
    Det må du prøve... ;-)
    KNUZZZZZ

    SvarSlet
  3. Hov, glemte at sige til lykke med din nye "top"... (altså på bloggen)hvad er det nu det hedder ;-o (???)

    SvarSlet
  4. Super kort, og diasrammen er da et helt perfekt touch på det her kort.

    Også en sød ide med nodepapiret med Happy Birthday på.

    SvarSlet
  5. jeg har sagt det før, jeg er bare såååå vild med dine flotte personlige kort, og denne er bestemt ikke en undtagelse.

    SvarSlet
  6. Rigtigt godt nytår til dig og din familie. Jeg glæder mig til at følge din blog her i det nye år!

    SvarSlet
  7. FANTASTISK! Du gør det gang på gang. Dine kort er simpelthen super flotte og utrolig personlige.
    Godt nytår.

    SvarSlet
  8. Godt nytår. Jeg håber du havde en dejlig nytårsaften. :)
    Det kort er bare super. Rigtig herrekort. Det skal jeg huske. Sikke en nytårsforsætter du har givet dig. Jeg plejer ikke at give mig selv dem, for jeg holder dem ikke. Men i år har jeg sat mig for at lave flere LO's end sidste år. Så nu for jeg at se hvor langetjeg når. :)
    Du må ha' en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  9. Happy New Year my friend :)

    Hope it is going to be wonderfully creative!!!

    Hugs,
    Marlene xx

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)