7. februar 2009

Kort til en af weekendens fødselsdage/Card for a 14 year old...

Mie's kort til min nevøs datter. Det er jo lige den alder hvor det ikke skal være barnligt - men hun er heller ikke den der "alt skal være sort og råt-type" så det endte med dette kort. Mie fik lov til at indvie min nye Nestabilities label her i mellemste størrelse af 6 - dem er vi RIGTIG glade for.

Mit kort er ikke fotograferet endnu, da lyset ikke har været godt nok til at vise at gave og kort matcher - så det må vente med at komme på. God weekend og god fornøjelse til jer der skal til Tåstrup - jeg er jo NÆSTEN ikke misundelig.... =0)

My DD made this card using one of my new Nestabilities label die. These will come in handy for a lot of projects. The bday girl will be 14 (hardly a surprise) and she wanted to make a card that was girly but in a grown up way. Thanks for looking and have a nice weekend.

6 kommentarer:

  1. Du laver bare så mange lækre ting. Jeg kan se, at jeg ikke lige har være blogturen rundt længe. Du har da bare fået lavet så mange lækre kort.

    SvarSlet
  2. Det er et flot kort med fine detaljer og gode farver, du her har kreeret Mie.
    Svigerinden

    SvarSlet
  3. Hej Mie
    Super fint kort du har lavet.. jeg gætter på at Cecilie fylder 14 år ;-)
    Håber I var til en dejlig fødselsdag.
    Knus

    SvarSlet
  4. Hi Charlie,
    That's gorgeous! Your DD done a fab job and I'm sure the bday girly wil Love it!!

    Have a fabulous weekend hun,
    Hugs, Marlene xxx

    SvarSlet
  5. total flot kort Mie der har lavet, lækre farver og opsæt.

    SvarSlet
  6. Et skønt teenagerkort Mie har lavet. Lækker tøsefarve.:)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)