21. april 2009

Til lykke til mig og prinsesse Isabella /Happy Bday to me and Princess Isabella


Jeg vågner på et hotel i London med Tower bridge lige uden for vinduet, da jeg var til et møde i går og først har fly tilbage til familien i dag. Første gang jeg ikke vågner i min egen seng på min fødselsdag, mon man kan bestille morgenvækning der synger fødselsdagssang på Hilton??? Så hvis der bliver flaget en masse steder i dag så ved I hvem fødselsdagsbørnene er. Prinsesse Isabella fylder 2 år og jeg bliver "lidt" ældre. =0)

This is my view on my B-day as I am in London for a business meeting and spent the night at Hilton London Tower Bridge. Flying back to my family this morning. Two years ago Princess Isabella was born on my birthday but I don't mind sharing - and who knows perhaps she will make sure there are lots of flags on the day. She will be TWO - and so was I 53 years ago.

12 kommentarer:

  1. Søde Charlotte, et forsinket tillykke til dig. Håber at du havde en god dag, selvom du måtte fejre den i London... hvem gad ikke godt det?!?!?... Ok det er sikkert arbejdsrelateret og derfor ikke så sjovt som hvis det var shopping ;-)

    Knus fra Majer

    SvarSlet
  2. Hej søde...
    Jeg håber, du har været rundt om min blog og set min fødselsdagssang til dig.
    Forhåbentlig var det et givtigt møde i London, når du brugte "noget" af din fødselsdag på det. God tur tilbage til familien.... og hav en rigtig dejlig fødselsdag ;-)
    KNUSSSSS fra MIG

    SvarSlet
  3. Et kæmpestort tillykke med fødselsdagen!!! Og så er du i London - en af mine yndlingsbyer!!
    Rigtig god dag til dig, Charlie!!
    Knus fra Charlotte

    SvarSlet
  4. Kære Charlie.
    Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Ikke dårligt at være i London på sin fødselsdag, trods alt. Jeg håber, at du fik lidt fritid derovre og at det ikke altsammen var arbejde.
    Knus Karina

    SvarSlet
  5. Idag er det Charlottes fødselsdag...hurra...hurra...hurra....
    Det var godt nok ikke en morgenvækning, men tillykke med dgaen ;O)

    SvarSlet
  6. Et kæmpe stor tillykke med din fødselsdag idag søde charlotte.:) Jeg tænke nok at du havde fødselsdag idag,solen skinner jo fra en skyfri himmel her på Amager. ;o)
    Jeg håber du når at komme hjem så du kan fejre lidt af din fødselsdag sammen med familien.:)
    Du må ha' en rigtig dejlige dag.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  7. Hip hurra - det er din fødselsdag. Selvom du bliver lidt ældre end vores lille prinsesse, så er I lige søde at se på. Jeg har desværre ikke et billede af dig, der vinker royalt fra hotellet - men du kan kigge på min blog, der vinker Isabelle til dig. Forsat god fødselsdag og familien glæder sig sikkert til at se dig igen.

    SvarSlet
  8. stort tillykke til dig Charlie og pas godt på London

    SvarSlet
  9. Et stort tillykke med dagen - jeg håber at den var god :)

    SvarSlet
  10. HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUU... HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUU... HAPPY BIRTHDAY DEAR CHARLIE... HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :)
    Håber ikke du fik ondt i ørerne tihi
    Stort tilllyke med igår!
    Ok det kan godt, at du bliver lidt mere end 2 år, men du er jo stadig en barnlig sjæl og man er jo ikke ældre end man føler sig :)

    SvarSlet
  11. Alt for sent kommer jeg ind i kampen, men derfor skal du alligevel ønske et KÆMPE til lykke med dagen ;o) Jeg håber, du havde en skøn dag, og hvor herligt at der bliver flaget for dig (og Isabella).

    Knus fra Cecilie

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)