4. maj 2009

Hverdagen kalder../Back in business....


Så er badesandalerne udskiftet med indesko og arbejder kalder. Dejligt at man så kan lide sit job og sine kolleger - ellers var der dælmne langt hjem fra Nice! Og en af disse kolleger bestilte lige inden min ferie et kort til sine svigerforældre for at sige TAK for hjælpen i forbindelse med deres flytning til ny og større lejlighed. Den unge mand og hans kæreste har nemlig FIRE småfolk - og det kneb lidt med at få sat lejlighed i stand uden små hjælpende hænder allevegne. Så morfar hjalp til og mormor passede børneflokken. Dejligt at en ung mandlig kollega kommer og bestiller kort nu for anden gang - sidst var til hans kærestes fødselsdag.

Card made to order. A young man at my office needed a THANK you card for his 4 childrens Gran and Grandad. They helped him looking after the kids and painting when the family moved into a new and larger appartment. I find it rather cute that a man remembers to order a card for his in laws. Hope this will do the trick.

8 kommentarer:

  1. Hej Charlie.
    Tak for din hilsen
    Velkommen hjem og tillykke med fødselsdagen.
    Det er det dejlig kort du har lavet. Ja ærgeligt at du ikke var med i Sverrige. Der var flere der spurgte efter dig. bl.a. Gerry fra Quickutz. De forstod ikke at du foretrak Frankrig.... ??

    SvarSlet
  2. Tusind tak for kortet! Hvor var det dejligt at få. Det ser ud som et dejligt sted, I bor.

    Jeg er ked af, at jeg ikke vidste, du havde følis, før jeg så det hos Margit. Nu er du skrevet i kalenderen ;o)

    Det er et super kært kort, og perfekt til anledningen.

    Velkommen hjem og god arbejdslyst.

    SvarSlet
  3. Tror nu nok at jeg ville have svært ved at hive mig selv hjem fra Nice, søde kollegaer eller ej....

    SvarSlet
  4. Hej søde...
    Nå, så er du vel på pinden igen?! ;-) ;-)
    Fint kort du har lavet... manglede du ikke nogle scrapsager??
    Hvor og hvornår skal jeg komme forbi dig??
    Jeg har ikke fået lavet så meget andet end 3 fødselsdagskort og Hans' indbydelser... men de er også blevet HELT færdige.
    Vi fandt jo på en sviptur til Wismar ;-))

    SvarSlet
  5. Hej Charlotte, velkommen hjem fra Nice. Håber at I har haft en fantastisk ferie dernede :-)

    Jo vi ses skam til SAM. Kommer dog kun om lørdagen. Men glæder mig til at komme :-)

    SvarSlet
  6. God morgen Charlie.
    Du har da også dies til enhver lejlighed!! Dejligt personligt kort.

    SvarSlet
  7. Igen et super flot kort fra dig.
    KH 10na

    SvarSlet
  8. Sikke da et fint kort. Og hold da op.. Du har da virkelig dies til enhver lejlighed ;)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)