5. juni 2009

FLAGDAG af flere årsager / Reasons to use our pretty flag today..



ALLERFØRST - Hej - jeg er hjemme igen efter en tur til Madrid - mere om det senere. MEN i dag flager jeg fordi det er Grundlovsdag OG fordi Pia fra Love2scrap.dk har fødselsdag - tihi - tænk at jeg kan huske sådan noget !!! TIL LYKKE Pia også med at butikken har holdt sin 1 måneds fødselsdag allerede. Min gave til dig og mig skal sørme være en lille netordre denne weekend. Er det ikke en GOD ide??? =0)

Jeg har et par projekter her i weekenden som jeg glæder mig til at vise når jeg er klar. Det ene er et sølvbryllupskort jeg har fået bestilling på. Hun er rytter, han ejer et møbelbutik og går på jagt, de har brune labradorhunde - jeg ser billeder oppe i mit hoved - nu må vi se hvordan jeg får dem ned på papir.

Just a flag today (but a very pretty one against a blue sky IMHO) because today is Constitution Day in Denmark and because my friend Pia's (owner of Love2scrap.dk)birthday. Have a happy one Pia - sure your family will spoil you rotten. My present to you and myself will be placing a netorder this weekend. =0)

I have been in Spain (Madrid) last week and now need to get my creativity back in gear to make a card for a 25th wedding anniversary. Hope to have something to share here this weekend.

1 kommentar:

  1. Hej du...
    Godt at se dig aktiv på bloggen igen. Vi passer Carl til i morgen ved frokosttid... så jeg når ikke noget scrap før derefter.

    Glæder mig til at kigge lidt senere og se spændende produkter
    ;-) Knus

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)