28. juni 2009

Reddet af en cykeltur /Grandad took DGS for a ride..

Vi hygger os med barnebarnet med hvad dertil hører i denne weekend, så efter en lørdag med badebassin, båltænding, snobrødsbagning, pølsestegning og dessert som var "Smores" - de der ristede skumfiduser der klappes indeni to Mariekiks med et lille stykke pålægschokolade var vi 3 der sov godt i nat... =0)

Jeg SKULLE bare nå at lave dette lille kort uden små hjælpende hænder i dag, så morfar foreslog en cykeltur - og de to er altid SÅ seje når de cykler så sørme om jeg ikke nåede at lave dette mens de var væk. Det er til en sød lille fransk/dansk ung dame jeg kender, som er på sommerferie i DK hos sin moster - indeni kortet sidder en biobillet og en gufbillet. Det kan man vel altid bruge i den alder og så får mosteren også en lille "fridag".

AS er meget glad for dyr så kattestemplet kunne komme i brug. Pakken er holdt i rødt og hvidt for at gøre det lidt dansk. Al pynt på kortet følger med den ene side, når man åbner det, pånår frimærket med 14. Bemærk knuden på det prikkede bånd - efter 3 forsøg var den der - efter en video fra http://www.mychicnscratch.com hvor der altid er sjove ideer. og PS - dette trefløjede kort er det første jeg laver med min nye Scor-Pal - ikke vildt ophidsende - men alligevel skønt at jeg bare kunne skubbe et ark 30x30 ind i S-P, lave to riller og så var alt LIGE og PASSEDE og lukkede perfekt midt ned foran. DET kan jeg godt blive afhængig af - da jeg HADER at måle og regne!!!
We had such a fun day yesterday with our DGS and lots of photoes to document swimming, building a fire, preparing Smores and EATING them. But today I needed a little me-time to make a card I needed to send today. Luckily Grandad loves taking E out for a ride on their bikes - and I managed to make this without any little helper.... It is for a teenager I know - and inside is a ticket to go to the movies and a voucher for drinks and candy. VERY proud of the knot on the dotted ribbon allowing the dots to show on all sides - THANKS to Angie from Chicnscratch for a very informative video. Heck even I could do it after a few attempts.

9 kommentarer:

  1. super skønne fortællinger som altid hører med det kort du laver, så det er super personligt, lækkert

    SvarSlet
  2. Det var da et sødt kort du lige nåede mens "mænderne" var på cykel tur.... Håber de havde hjælme på??
    svigerinden

    SvarSlet
  3. som altid et lækkert personligt kort du har lavet, og så lyder det ellers hyggeligt hvad i har gået og lavet:)

    SvarSlet
  4. Halløjsa med dig...
    Sikke et fint kort... den må jeg vist se dig bruge en dag... det lyder VILDT smart.
    Og selvom jeg kan li at måle og regne er det ikke altid mit resultat bliver som forventet ;-)

    Lyder til at I har hygget jer...

    Og som du kan regne ud er vi hjemme igen efter en formidabel SUPER-DUPER mini-tur =0)...

    Knus

    SvarSlet
  5. Ih et fint kort. Super søde detaljer du igen har på. Skøn lille postkat.:) Den gave indeni bliver hun da helt sikker også glad for.:)
    Det S-P lyder som lige noget for mig, det med at måle, ikke lige mig.:O)
    Hvor har du købt den henne??
    Du må ha' en forsat rigtig dejlig solskins tirsdag.

    SvarSlet
  6. Det lyder til at have været en rigtig spejder-week-end. Hmmm - mon ikke der snart bliver lavet en lille spejderbog med tilhørende mærker. Alt i Quickutz naturligvis !
    Men et sødt kort med mange detaljer som altid og det skal nok have gjort lykke hos modtageren.

    Hmmmm - den dersens scorepalle ....er det mon en, man skal eje ? :-))

    SvarSlet
  7. Det lyder som en skøn week-end med det hele. Og det er herligt at morfar og barnebarn kan tage en lille tur ud på oplevelse sammen.

    SvarSlet
  8. sikke en bedstemor du dog er med et enormt overskud... jeg elskede også alene tid med min morfar da jeg var lille-han er desværre ikke mere. og sikke flittig du har været og jeg er ikke den eneste der har brugt den ugle til studenter kort kan jeg se. God ferie og sommer til dig og familien

    SvarSlet
  9. Lyder som en herlig weekend I der har haft, selvom de der kiks med skum-fiduser lyder ret ulækkert - kan man virkelig spise det !!!!!

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)