15. juli 2009

Boldog születésnapot Tündi.../Wishing Happy Bday in Hungarian (I hope...)...

Ja så er det man håber man kan stole på internettet - for ovenstående er de TO ord jeg i skrivende stund kan på Ungarsk - hvis de ellers er rigtige. Men min nevøs forlovede kommer oprindeligt fra Ungarn, så derfor bør man vel kunne ønske til lykke på hendes modersmål, ikke?? Så HEJ Tündi og til lykke, hvis du kigger med her.

Her er vores kort - hun kan mægtig godt lide brune og dæmpede farver - så jeg har udfordret mig selv til at lave dette kort i "Majer-nuancer" og det faldt mig ligeså nemt som Majer ville have ved at lave et candyfloss LO i lyserødt og pink - men sjovt var det, selvom det tog lidt længere tid at slå sig selv over fingrene hver gang der sneg sig noget tuttenuttet ind på skærepladen. Men jeg tror faktisk jeg klarede udfordringen, eller hva' Majer?? =0) Temaet er at flyve på lykkens vinger - for det må man vel gøre når man skal giftes næste sommer. Når man som jeg klipper sit motiv ud er antennerne på dette motiv ikke lige sagen - så dem måtte jeg lave af tråd bagefter. Vingerne har fået glimmer - men svært at se her.

Wishing my nephews fiance HAPPY Birthday and trying to write it in Hungarian as that is her mother tongue - hope I can trust the internet as I googled for this greeting. More subtle colours compared to what I normally create, but this b-day girl likes these shades. I found it challenging but managed to keep my normal urge to use strong colours in control.

12 kommentarer:

  1. Flot kort! Det slap du da helt godt fra og så i Majer-stil" *GG*

    SvarSlet
  2. Super sødt kort i andre farver end du plejer ;o)
    Nå, men det var vel en del af udfordringen.
    Vildt fint at se stemplet farvelagt. Jeg har selv haft svært ved at bruge det... men nu har jeg så en udfordring ;o)
    Glæder mig til at ses... håber du fik min SMS... ;o/
    Knus

    SvarSlet
  3. hej,det er et rigtigt flot kort og jeg vil tro at farverne falder i god jord.
    svigerinden

    SvarSlet
  4. Klart at du er bestået!! Det er super flot i nogle skønne farver ;-) Det klæder dig faktisk at arbejde med de farver :-)

    SvarSlet
  5. ejjjj hvor er det dog et smukt kort du der har fået lavet, og personlig som altid,
    anfående løverne, så var de faktisk udenfor buret, men med en stor vold omkring, de var der for som de fortalte på safari turen så ville hunløverne slå hannen ihjel, hvos de ikke isolerede ham, og du har ret, det ligner katte der ligger der arm i arm
    god aften

    SvarSlet
  6. Det er super flot, lækre farver som du mestre til ug.

    SvarSlet
  7. Et flot kort.... god ide med antennerne ...god effekt synes jeg

    SvarSlet
  8. Flot flot kort, er helt vild med farverne. Det er godt at udfordre sig selv en gang imellem. KH 10na

    SvarSlet
  9. Hej Charlie
    Skønt brug af gammeltpapir, og yndigt motiv.
    Kram
    Birthe

    SvarSlet
  10. Igen skønne farver, og så er jeg bare helt vild med den magnolia knægt ;O)

    SvarSlet
  11. Flot kort og dejlige matchende farver, selvom der er mange dejlige detaljer på, er det ikke for meget. Jeg glæder mig til den dag jeg mestre denne stil ;-)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)