23. august 2009

Mie's kort til sin onkel / Mie made this card for her uncle...

Ligesom Mie og jeg er han tedrikker. Mie fik lov til at indvie min nye Fiskars kantpunch - og brugte den som dug. Er hendes Te lykke kort ikke enkelt og alligevel sjovt???

Difficult to translate this joke. Her uncle drinks Tea and in Danish this sounds like the first part of Happy Birthday. DD made this Sizzix teaport and wrote the rest of the greeting on the tea bag label. Short and sweet and I love how she used the Fiskars border to make a tablecloth - clever cookie isn't she ?? !!

7 kommentarer:

  1. Neeeejjjj... hvor er den SØD!!!
    Helt vild god idé at lave sådan et "fødselsdagsbord" på kortet.
    Du har bare SÅ mange go'e idéer...
    Knus fra mig

    SvarSlet
  2. åh... hvor er den bare flot, supert med dugen ,

    SvarSlet
  3. Hej Charlie og Mie
    Det er da en yndig ide med tepotte og dug. Den må jeg låne til en anden gang.
    Kram
    Birthe
    Lillemille

    SvarSlet
  4. det er første gang du høre fra mig af men når jeg går helt tom for ideer kommer jeg ind og lure på din blog... du er en stor hjælp og jeg er vild med dine kort... mvh mette alias speedie

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare et fint kort. Jeg er også thedrikker ;o) KH 10na
    1000 tak for din Pb.

    SvarSlet
  6. PERFEKT! Her er endnu en thedrikker, og det kort er da for herligt. Skønt Mie.

    SvarSlet
  7. Det kort er altså bare sødt og enkelt. Skønne farver.:) Vild med den lille dug:)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)