12. september 2009

Så har Randi fået sin blogcandy - og sådan så den ud/This was the cardmaking blogcandy...

Lidt pynt, Stampin Up bånd, mønsterpapir og karton - lige til at kaste sig over og en håndfuld stemplede motiver.

Det er sendt, inden jeg vidste vi blev konkurrenter i Scrapsisters kortkonkurrence, men bare rolig, jeg kan jo se her hvilket papir du fik Randi, så jeg vælger bare noget andet til de kort. Jeg har aldrig været med i en konkurrence før, fordi jeg mest laver bestillingskort, men det skal nok blive sjovt at prøve. FINT initiativ Charlotte Ravn og Scrapsisters!!!

Just a photo to show what the winner of my recent blog candy can play with!

2 kommentarer:

  1. WOW hvor er det en flot blogcandy du har givet der - Charlie. Stor tillykke til Randi, der vandt den... jeg er virkelig misundelig... det er en rigtig dejligt pakke.

    SvarSlet
  2. det var en rigtig flot pakke, den ligger stadig på spisebordet, jeg har været henne og ae tingene et par gange inden vi skulle ud af døren - men i morgen går jeg i gang med stempelaftrykkene det har jeg nemlig ikke prøvet før

    og det kan da godt tænkes at noget af det vil blive brugt i "kortmester"

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)