12. september 2009

Vores genbo fylder 70.. /Bday card for lady we know...

Jeg har haft TRAVLT i dag - men det er til Scrapsisters kort-konkurrence, så det må jeg ikke vise her. Fik lavet 2 af de 3 opgaver i dag, men så roder huset også og vi skal have rester til aftensmad. Mænd der er gift med scrappere burde have en medalje!!!

Fik også lavet dette kort og DET kan jeg godt vise. Jeg er RET vild med den GoKreate die jeg fornyligt købte hjem fra England. Den er SUPER til at lave et anderledes kort, hvor selve faconen gør kortet spændende inden der overhovedet er kommet pynt på.

Her er en sød lille rest BG papir kommet til sin ret sammen med lidt blomster, perler og et Stampin Up bånd og sløjfe. Navnet er Mary Jane fra QK der har fået en tur i en prikket Cuttlebug embossingfolder. Ikke Den store kunst - men fint til formålet, syn's jeg.



GOTTA love this GoKreate die. It's shape makes a card interesting without too much of an effort which makes it perfect for small, fast cards. A few flowers, pearls and ribbon makes this card suitable for a nice lady we know to celebrate her 70th b-day. TFL

5 kommentarer:

  1. nydelig og personlig som altid, super flot.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et fint og enkelt kort.
    KH 10na

    SvarSlet
  3. Sikke et sødt kort. Er vild med faconen!.. Og blomsten er prikken over i'et :o)
    Er spændt på at se de hemmelige projekter :o)
    Knus Engel

    SvarSlet
  4. Super sød facon på kortet og den serie BG papir er altså bare lækker, selv om jeg normalt ikke er vild med lilla!
    Fedt at du er med i kortmesterskabet!

    SvarSlet
  5. Det er nogle dejlige afdæmpet farver som passer fint sammen.
    svigerinden

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)