28. oktober 2009

Efteråret er kommet til bloggen/ Fall has arrived...


Både i form af min fine nye header (TAK Erica...) og som dette lille kort fra konkurrencen. Opgaven lød: lav et kort med efterårsfarver efter en skitse. Jeg var lidt træt af det normale format og lavede derfor et såkaldt wiper-card (vinduesviskerkort). Kan ikke tage æren for selve opfindelsen - så du kan google dig til flere fine forklaringer. Men SÅDAN kom mit efterårskort til at se ud. Foto 2 viser dig kortet når man åbner det og foto 3 er close-up af det lille træ med efterårs"bling"frugter.

.. on my new pretty header (thanks to my friend Erica..) and as this tiny wipercard. As I stole the idea of the wipercard I cannot boast about how to make it - go ahead and google and you will have several tutorials. But the colours and design is mine - made to fit an assignment from the competition. Follow a sketch and use autumn colours. This is my take on this. Photo 2 shows the card when opened and the close-up is of the tiny punched tree and the autumncoloured bling that grows on the tree.

8 kommentarer:

  1. Super fint kort.
    Jeg er så dårlig til at lave kort der ikke bare er 15x15. Men jeg er faktisk ved at overbevise mig selv om at jeg skal lave nogle anderledes kort. Har endda en del fine forklaringer der bare ligger og venter...
    Men ja ja der er jo så mange planer!
    Hav en god dag.

    SvarSlet
  2. Flot kort. Denne model havde jeg ikke set før.
    Ses vi i weekenden?

    SvarSlet
  3. Hi Charlie,

    Thanks for your lovely comment on my blog. This made me happy.

    Your cards are fantastic. Love the papers and the design. Brilliant work.

    SvarSlet
  4. Jag tycker visst att du ska försöka med TH.
    Kul vikning på ditt kort. Andra vikningar är något jag inte provat så mycket.

    Maria

    SvarSlet
  5. Et flot kort dejlige farver og meget enkelt, sjov åbning.
    svigerinden

    SvarSlet
  6. Som tidligere sagt... Det er et rigtig fint efterårskort og det er SÅ sjovt at lave den model. Vi "opdagede" det jo sammen - men det var dig der sporede anvisningen... tak for tippet.
    Kan være vi skal prøve en juleudgave i week-end'en ? ;o)
    JUBIIIII - vi ses i overmorgen ;oD

    SvarSlet
  7. skønt efterårskort og i en anden facon :-)

    SvarSlet
  8. Ej hvor sjovt jeg har lige set en how-to på You tube på sådan et kort. Hvor er det bare flot. Måske skal mine julekort se sådan ud.
    KH 10na

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)