19. december 2009

Juleposten er sendt.../ Last xmas cards have left the building...




Bedre SENT end aldrig kom juleposten i postkassen. 36 styk og jeg er desværre ikke typen der "bare" skriver god jul og godt nytår... Nå ja og så skal jeg nok lige have et par på lager til de kort der kommer fra folk man IKKE har skrevet til. Her er 2 udgaver af et af de nyeste jeg har lavet - Magnolia pigen stemplet af Margit (tak søde..) Det ene er til min nevø som selv som voksen mand kan ondulere en bolchestang på 0kommafem. Et kort er alm. 15x15 med sideåbning, det andet åbner midt for. Rød er en af de svære farver at male med Copics syn's jeg - men jeg er faktisk "barnligt stolt" af skyggerne på bolchestangen og hendes sko.

10 kommentarer:

  1. Flotte kort og gode skygger ja ; )
    Uhh nu fik jeg lige dårlig samvittighed med det julekortsskrivning.... Jeg havde ellers planer men...

    SvarSlet
  2. To rigtig søde kort.... det er vildt så god du er blevet til de copics farver...synes nu at "hele " pigen er vildt flot. Jeg synes stadig det er MEGET svært. Måske jeg mangler nogle farver for at få alle nuancer frem.
    Tror jeg skal øve mig mere i det nye år.
    Vi tales ved. Ringer lidt senere;o)

    SvarSlet
  3. Oh they're so sweet Charlie - I've really enjoyed allyour projects. Love that white and red string..never seen that here, perfect for this crafty stuff.

    SvarSlet
  4. Mine skal også afsted idag. De kommer jo nok frem på et tidspunkt.
    Super fine kort - og skyggerne er rigtig flotte!

    God weekend

    SvarSlet
  5. det er nogle meget søde kort med mange detaljer og gode farver og skygger.
    svigerinden

    SvarSlet
  6. Hey igen igen nogle flotte kort. Tror jeg holder mig fra Copic farver, det skaber hvis et nyt stort behov. Men hold da op hvor er det farvet fint :0)

    SvarSlet
  7. åh så søde julekort og et cute motiv. Det er jeg ikke glad for at høre at du har rørt de nye varer hos scrapfactory før mig HI HI men det var en kanon tivolitur, koldt med flot og et super fantastisk teaterstykke "Elsk mig i nat"det var bare sååååå godt, fede melodier og flot opsætning så jeg må vente i spænding til tirsdag efter jul med at røre de nye varer.Du må have en dejlig søndag.
    knus Pia

    SvarSlet
  8. Super skønne julekort. Jeg har ikek fået skrevet et eneste endnu, så jeg skal vist snart i omdrejninger ;)
    Glædelig jul.

    SvarSlet
  9. Det var rigtig flotte kort, og jeg kan bestemt godt forstå, at du er stolt af skyggerne. Særligt synes jeg at bolchestangen ser helt fantastisk ud - den skinner jo!

    Hav en dejlig 4. søndag i advent.

    SvarSlet
  10. 2 skønne julekort (som sædvanlig) du har lavet der.. rigtig flot farvelægning! Jeg syntes også, den røde farve er en rigtig svær een at arbejde med, så jeg kan godt forstå, du er stolt.
    Hilsen Tina F.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)