29. april 2010

Og Mie lavede selvfølgelig også et tak for indbydelsen kort/And my DD made this RSVP card.

Lykken er at dele - så Mie var glad for at jeg havde den nye MS sommerfugl - som passede fint på hendes "tak for indbydelsen kort" til samme bryllup. Holdt i lyserøde og sart grønne farver - og lige "smidt" oveni min blomst i køkkenvinduet da hun skulle fotografere det.
Happiness is sharing and getting to use Mum's stash - in this case the MS butterfly punch. This is Mies RSVP card to the young couple. Cute isnt it?? And look how she casually dropped it into my flowerpot before taking a photo for the blog. =0)

7 kommentarer:

  1. Uh, den sommerfugl har jeg også lige købt, den er bare så kær !

    SvarSlet
  2. kan godt forstå hun har forelsket sig i den sommerfugl - den er bare for yndig. sødt kort !

    SvarSlet
  3. Mie, hvor er det et sødt kort,med nogle fine og sarte farver, samt gode detaljer.
    svigerinden

    SvarSlet
  4. Hvor er det et smukt kort Mie har lavet. Den sommerfugl er bare så yndig.:)
    Du må ha' en rigtig dejlig storbededags ferie
    Knus

    SvarSlet
  5. Jeg elsker også bare den sommerfugl... og den bor heldigvis også hjemme hos mig :-)

    Skønt at kortet er blevet "smidt" op i en blomst, til fotografering ;-)

    God St. bededag fra Majer

    SvarSlet
  6. Hej søde Mie...
    Hvor er det et sødt og fint kort du har fået "smidt" op i mors blomst ;o)
    Og så matcher farverne perfekt... hvad du helt sikkert har haft øje for lige med det samme...
    Fantastisk fin sommerfugl... gad vide om den ikke har en ven der har lyst til at bo hos mig...!!?? ;o)
    Knus og god St.Bededag.

    SvarSlet
  7. Ja jeg er også vild med den sommerfugl! :) Jeg har dog ikke fået den købt endnu, men det kommer nok. Jeg har lånt den og standset nogle stykker ud, som må holde til jeg har fået mit scraproom i orden! Super fint kort Mie!

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)