19. august 2010

Fint besøg forleden aften - og Gitte jeg manglede dig og dine evner/Cute puppy and gee - difficult to photograph


Vores gode venner har fået en lille, utrolig nuttet ny følgesvend - som med tiden bliver en fin jagthund.
Han er helt ny og lille - for at kunne se størrelsesforholdet kan jeg fortælle at en kvadratisk flise er 30x30
for billeder snyder jo og gør at han ser stor ud. Vejret var ikke det bedste den dag - men vi spiste alligevel
i vores orangeri (intern joke - det hedder vores udestue fordi vi byggede den samtidig med dronningens orangeri på Fredensborg og dengang havde et appelsintræ derude) for så var haven lige ved hånden hvis
en af os pludselig fik behov for at lette ben....  Er han ikke dejlig - vi glæder os til at følge med og se
ham blive stor og dygtig.

Jeg tog en masse billeder - bla. har jeg en del af to næsebor - for hver gang jeg satte mig ned og tog
kameraet frem sprang han lige op i hovedet af mig for at bide i kameraremmen - jeg søger nok ikke
lige et job som dyrefotograf, det lader vi Gitte Y om - men til sidst fik vi da kørt hans batterier flade
og han lå stille i et nano-sekund - på gulvet og i sin fars arm. =0)

Our good friends have a cute new little puppy  - he will grow into a brilliant companion for his dad to take on hunting trips - but right now he is just CUTE...  Damn, it is difficult to take a good picture of a little black puppy - I got a few shots of his nostrils - as he jumped up and licked the camera everytime I tried - but finally he ran out of energy - luckily before I did - and I was able to get these to decent shots. TFL

5 kommentarer:

  1. Åh - jeg takker og rødmer helt, men nu er hundehvalpe iiiikkke lige de nemmeste at fotografere. Især fordi de søger hen til alt, der kommer ned i legehøjde. Men hvor er den nuser og ser ud til at hygge sig i armene på Kjell, sålænge det varer.

    Enhver scrapper nikker vidende, når man siger 30x30, så når nogen spør' "hvor stor er din hundehvalp?" - ja, så kan svaret kun være:" Åh- sådan ca. 2 styks 30x30.

    SvarSlet
  2. Nåååååårhhhh.... hvor er han sød...
    Jeg kan huske, da "vores" Lazio havde samme størrelse... De er SÅ kære. Men Lazio er blevet mega stor... og han skal være familiehund - med streg under familie. Henrik kunne ikke DRØMME om at slå bare en flue ihjel...!!!
    Han elsker alle dyr...
    Nyd ham mens han har størrelse "et scrap-papir eller to"
    Knus og god aften.

    SvarSlet
  3. Det var da et fint besøg i havde der, den er sød den lille hund.
    Det nye hoved du har fået på siden ser lidt fransk ud...=0)..
    svigerinden

    SvarSlet
  4. ååååååååååååååååååååååårh :)

    SvarSlet
  5. Nååååårh hvor er han nuser! Min søn har jo også lige fået hundehvalp, så jeg ved alt om hvor svært det er at få sådan et kræ til at posere foran kameraet! :)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)