30. november 2010

Endnu et juleblogindlæg og december lige om hjørnet.

Her på november måneds sidste dag med KRIDHVID sne uden for og solstrejf der glimter i sneen vil jeg sende jer en tur over på OSH-bloggen - for det var præcis DER, jeg bare måtte blogge i dag!!

OSH er nemlig om ikke "på forsiden af SøndagsBT" så på side 14 og 15 i Hæren nr 4 2010 - der udkommer i et oplag på 8.000 stk til ansatte i Hæren. Kan ikke rigtig skrive mere her - for jeg kan slet ikke få armene ned - så smut lige videre og læs de skønne tilbagemeldinger fra soldaterne.





Sikke en dejlig måde at slutte november måned på.  =0)


Og i morgen starter julemåneden og jeg får fint besøg !!


På gensyn til jer jeg ser om aftenen hos Love2Scrap
glæder mig til en hyggelig aften   !!

2 kommentarer:

  1. Det er altså også bare fedt, men med det store arbejde bag, fortjener du også lidt kredit for dit store arbejde :) Hyg dig med kortkomtesserne!

    SvarSlet
  2. Ja, virkelig flot artikel.
    Jeg får dårlig samvittighed over ikke at kunne producere mere.....men jeg håber, der kommer en dag....

    Laura Ashley-butik....du kan selv være en heldigmås !!

    Nej tak, til kaffe - denne gang. Men det er kun pga vejret og et voldsomt program herhjemme. Hvor kunne det altså have være hyggeligt.
    Men måske en anden gang.....

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)