26. marts 2011

Guldbryllupskort til venner i udlandet / 50th wedding anniversary card for friends abroad

Et ganske enkelt kort med min nye MS kantpunch og en masse guld:


Guldkartonen har jeg fået af Margit på et tidspunkt - og var lige hvad jeg manglede i dag - dejligt med et "lille lager" ikke - især når man kan huske hvad man har.  =0) Det gyldne bånd med vielsesringe på er i sin tid købt i La temple du Scrap i Paris og har været SÅ anvendeligt da vi har haft en del bryllupper de sidste par år.


Og lille zoom for at man kan se den svirl jeg stemplede på mønsterpapiret og blomsten med guldhjertet i. Prøvede først at sætte det fast med en hjertenål - men det blev for klodset så det har en gluedot bagpå og så er perlen limet fast i det lille hul man normalt kan hænge de i.

God weekend allesammen og tak for besøget.

This card is on its way to Scotland to Netta and Alec to celebrate their 50th Wedding anniversary.

12 kommentarer:

  1. Hvor er det SMUKT!! Jeg kan godt lide at du har holdt det enkelt... det gør det utrolig elegant... og så var det godt du kunne bruge lidt guld idag ;o)
    Og en ny MS!!?? hmmmm.. den må jeg vist røre ved, når vi ses ;o)
    God F-dag lidt senere... ;o)
    HILS

    SvarSlet
  2. Flot kort og det kom på det er rigtige tidspunkt. Jeg har nemlig fået en bestilling på samme tybe kort,og det er så er godt med lidt nye ideer.
    Bodil

    SvarSlet
  3. Hvor er det et flot og elegant kort!
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Sikke dog et fantastisk smukt kort med en masse skønne detaljer :) :) De skal nok blive super glade for det kort :)

    SvarSlet
  5. Hvor smukt et kort, det må ha bragt lykke :)

    Ved ikk om jeg har sagt det, men er vild med dit nye billede - det ligner dig - glad og med et varmt smil :)

    Rigtig god aften til dig

    SvarSlet
  6. Wow Charlie this is beautiful...The colours really work well xxx

    SvarSlet
  7. Det var et smukt og dejligt kort til en særlig begivenhed. Jeg elsker alle de små detaljer dine kort altid er fyldt med. Smukt!

    SvarSlet
  8. wow et smukt kort, det må bestemt at bragt lykke.

    SvarSlet
  9. Et utroligt smukt kort. Mange flotte detaljer. Det må da helt sikkert ha' bragt lykke.:)

    Et rigtig flot fødselsdags kort Mie har lavet til E. Stort tillykke med ham :)

    Hyggelige billeder fra Convention.

    Du må ha' en rigtig dejlig søndag.
    Knus

    SvarSlet
  10. Hi Charlie, This is a wonderful card and I expect they will be thrilled with this to celebrate their 50th Anniversary.
    hugs
    Marion

    SvarSlet
  11. Meget, meget smukt og elegant kort med masser af fint pynt netop til et guldbryllup.
    Og heldigt du fandt det guldpapir på dit "lille lager" - jeg er duperet over dit overblik...
    Smart løsning med hjertet og perlen.
    Ny MS punch igen, igen, igen, igen, hmmmm. Hende MS må virkelig være glad for dig.

    SvarSlet
  12. Åh - et smukt kort, som jeg ved er smukkere i virkeligheden. Jeg kan jo se, at der er guld, der glimter hist og pist.
    Og det lille Love i råt karton passer fint ind og er en fin detalje. Men det mestrer du også perfekt - de små detaljer.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)