8. april 2011

Et lille livstegn og min nye "udsigt"

Efter en spændende uge med jobstart er det ikke det store jeg kan fremvise af kreative tiltag på hjemmefronten - men her er den FINE velkomstbuket jeg fik i mandags på mit nye job.


Og her udsigten fra min skrivebordsstol når jeg kigger til højre. Min kollega og jeg deler et fint kontor med en lille mødeafdeling - og kigger jeg til venstre ser jeg ud på en af de hundedyre etageejendomme på Amerika kajen i København.

                                                                  "bor" vi ikke pænt??

Nu er det weekend og denne står på hjemlige sysler og hygge. Vi blæste næsten væk lidt tidligere på dagen!
God weekend - tak for alle de søde sms'er, kommentarer og andre beskeder her på det sidste - de er SÅ dejlige at læse.

9 kommentarer:

  1. GODT... at du ikke blæste væk.
    Fint sted du er "flyttet" ind...
    ...og selvtak for sidst.
    Jeps... det var super hygsomt...
    Glæder mig til snart... =0)
    Go' (forhåbentlig) hygge-week-end...
    Knus

    SvarSlet
  2. Tak for fine billeder fra "dit nye hjem". Det ser rigtig fint, lyst og venligt ud. Og så den fine buket - dejligt at blive taget imod på den måde. Det lover godt for fremtiden....

    Hav en rigtig dejlig weekend - i dette smukke solskinsvejr.

    SvarSlet
  3. 1000 gange tillykke med dit nye job, det er dælme godt gået i "vores alder" - håber du bliver glad for det, i hvert fald skal du nok sætte dit præg på "kulturen" på kontoret, hi-hi !!

    SvarSlet
  4. Det ser rigtigt dejligt ud og et kæmpestort tillykke med dit nye job! Jeg glæder mig på dine vegne! Rigtig god weekend, den kan du sikkert bedre nyde, nu du er i job igen! Ses næste weekend på SAM

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med jobbet.

    SvarSlet
  6. Det ser godt nok fint ud, dit arbejdshjem. Glæder mig til at høre mere om det i næste weekend på SAM. Hilsen Stine66

    SvarSlet
  7. sikke en flot buket, dejligt at blive budt velkommen på den måde ; ) og lækre omgivelser i bor i : )
    Vi ses på SAM

    SvarSlet
  8. Det ser meget hyggeligt ud i jeres kontor, dejligt lyst. Og den buket sikke en velkomst.
    Bodil

    SvarSlet
  9. Rigtig hjertelig tillykke med jobbet - jeg håber det går super.
    Vi ses Krammer Heidi

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)