31. august 2011

Kort til nevø Kim /Card for our nephew Kim

Kortet her er til Mie's fætter Kim - som er blevet udnævnt til butikschef i en Jem og Fix butik. Han ønsker sig penge til en ny, lækker mobiltlf. Så han får "telefonpenge" dvs. ruller med mønter med hul i. For da vi var børn og der ikke var noget der hed mobiltlf. havde man altid 2 stk 25-ører så man kunne ringe hjem fra en telefonboks, hvis der skete noget - tja - tankevækkende at informationsniveauet ikke var højere, ikke??

Her er hans kort:
TH embossing træstamme med tommestak label og -bånd skruer og hæfteklammer - det er jo til en gør-det-selv mand.  Og da teksten ikke er mere personlig end at den kan tåle at blive vist - får I den her - mere fordi Mie og jeg syn's ideen med dymo-fonten og vores navne i rigtig Dymo var lidt sjov. Joken om Silvan er fordi min mand arbejder i sådan en - så onkel og nevø er konkurrenter!


We made this card for our nephew to celebrate his promotion. He is now branch manager in a DIY store, hence the card with wood, nails, measuring tape etc. =0) TFL

5 kommentarer:

  1. Stilig kort:)

    Klem Marita♫♫

    SvarSlet
  2. haha. Jeg kan ikke lade være at grine af det hjemmebyggede kort. Det er jo så sjovt lavet med alle de ting der hører sig til. Og så er den med Silvan jo herlig. Det må da give nogle gode diskussioner med sådan et par handymænd.

    Og så får du os jo til at lyde som oldsager !
    Jeg husker tydeligt, da det kun var EN 25 øre der skulle puttes i. Jeg husker da også, når jeg fik lov at tale med damen på centralen og skulle bede om nr 114. Det var min mors damefrisør.
    Nå, godt der ikke er nogen der kan se på os, at vi er sååå gamle.....Jeg fortæller bare ikke nogen om min gamle Nokia ! hihi.
    Hav en god aften - helt alene derovre.

    SvarSlet
  3. Fedt "mande-kort"...lige i min smag, sjov idé med dymo-teksten...(jeg er lidt misundelig på det Silvan-job, min mand er en af dem der sørger for deres store omsætning, han er altid i gang med et projekt, og han får heldigvis altid en masse gavekort til Silvan når han har fødselsdag)Tak for mr.linky-hjælp ;-)

    SvarSlet
  4. Super sejt kort til sådan en handymand med cheftitel.. og genialt tænkt med dymoteksten...
    Undskyld jeg ikke har skrevet før... er meget optaget af "vigtige ting" pt. (fnis)...

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)