16. september 2011

OSH julekort lavet med Mies og mit nyeste legetøj..

Nærmest på vej ud ad døren i Taastrup faldt mit blik IGEN på magnetbakken og de smarte TH magnetdies og især denne med teksten Family. Så den kom med hjem især fordi jeg allerede havde en ide til nogle kort (ja hvad ellers - man er vel en kortkomtesse!!).

Her er så den første ide - til en serie OSH julekort hvor resterne kan komme i brug - for der er brugt en strimmel bag det udstandsede og til det lille hjerte og en andet lille rest til scallop cirklen. Dem laver jeg lige en portion af med de julepapirrester, der egner sig til det.

Rigtig god weekend til de læsere der er trofaste selvom jeg ikke er så aktiv som jeg plejer herinde - og TAK for det! Til gengæld er jeg aktiv med en masse andet - blandt andet OSH-bloggen. I denne weekend skal ½-delen af de mange lækre kort fra Scrap'n'dream gerne gennem labelpåsætning og fotografering så de kan ligge pænt i kassen klar til vi pakker og sender i starten af oktober.

I just happened to buy a new die and this is the first card I made using it. I really like this cut-out die with the word family and have lots of ideas for this. TFL

5 kommentarer:

  1. Ser du, nu er vi jo nogen, der godt kan regne ud, at du ikke er typen, der driver den af. Dit OSH job kræver jo også ret mange timers scrap- pakke- og blog-arbejde.
    Og så finder du også overskud til at udvikle nye modeller. Du er altså lidt en ener.
    Det kort er da bare smart - og noget helt nyt !
    TH magnetdies. Dem har jeg slet ikke opdaget. Uha, det er sjovt med en "omvendt" die...Den sag må vist undersøges nærmere....
    God weekend til dig og dine.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et fint kort...
    God weekend

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig flot ud!!
    Jeg synes stadig at det er et imponerende arbejde du gør med OSH, for det må kræve meget tid.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  4. En rigtig god ide og et meget enkelt kort som bare siger det hele. :o)
    Bodil

    SvarSlet
  5. Lækkert julekort du har lavet. Den dies er så lækker, jeg har også et godt øje til den dies.;O)
    Knus

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)