21. januar 2012

Fødselsdagskort til vores ældste datter / Yesterday was another Bday in our family

Januar har vi RIGTIG mange fødselsdage og i går var det Mies storesøsters tur. Her kommer de to kort posten havde bragt til Mette:

 Mit var i den lidt fjollede udgave - men de har jo lige fået familien forøget med to skønne killinger, så et kattekort måtte være på sin plads !

 Mie fik afprøvet den lækre teknik med at duppe stempelpuden på den glatte side af sin embossing folder inden man embosser. Her Tim Holtz' folder med urskiverne - fordi vi også godt kan lide den til fødselsdage. Forsynet med en MS kantpunch nederst og sat på en rød forside. En lille label punchet ud af et stykke papir med roser fra en Panduro blog og pyntet med lidt noder fordi Mette er meget glad for musik.

Lige et zoom af en lækker urskive med lysegrøn bund.

Above the two cards we made for our eldest DD Mette's birthday. Mine a bit silly but with two kittens in the house it seemed like an obvious theme for a card. The other is Mies first try with embossing and inking - super technique and very effectful.  TFL

12 kommentarer:

  1. Haloooo, nu kunne jeg igen komme ind på din blog det er bare super.
    Ja er det ikke herligt med så mange f-dage her i den mørke tid så er der da noget der lyser op.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  2. Tillykke med din datter Mette. Hvor gammel blev hun? Har du flere børn end de to piger?

    SvarSlet
  3. Et stort tillykke med din ældeste datter. Sikke nogle flotte kort I har lavet til hende. :)
    Forsat rigtig dejlig weeekend
    Knus

    SvarSlet
  4. tillykke medd datteren og sikke flotte kort.
    Fortsat god weekend og tak for tip med google crome

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med datteren : ) skønne kort i har lavet : )
    Rigtig god lørdag aften

    SvarSlet
  6. Tillykke med datteren. Fine kort.

    SvarSlet
  7. Først tillykke med din store pige - også til K.
    Og så er det jo igen nogle rigtig fine kort I begge har lavet til Mette. Med symboler igen !
    Det med at duppe på den glatte side af embossingfolderen skal jeg da lige have afprøvet. Hvis jeg kan finde den glatte side. Umiddelbart kan jeg ikke se den.
    Måske er jeg mere kvik i morgen...
    God søndag til alle.

    SvarSlet
  8. Kære Charlie

    Det er alt for længe siden at jeg har været forbi og beundre din blog... hvor har du og Mie da fået lavet mange skønne skønne ting. Tillykke med alle familie medlemmerne - vi køre samme turnus her!

    KNUS Stinne

    SvarSlet
  9. To super skønne kort på hver deres måde. ja den embossing teknik bruger jeg også ind imellem

    SvarSlet
  10. Kære, kære Charlie.
    Tak for din søde kommentar hos mig - og din altid store omsorg..! Håber alt er vel hos jer..! Flot teknik på det ur.. det ser drøngodt ud..!
    Jeg håber, at du og A har haft en skøn Weekend..!
    Knus Engel...

    SvarSlet
  11. Flotte kort Charlie.. - :) det ser rigtigt godt ud :) og dejligt med nye teknikker - den må i bogen med gode ideer .. :)

    SvarSlet
  12. Annette har sendt mig til dig. Tak for fiffet med embossing folderne, det skal prøves. Den TH folder du har brugt er bare lækker. Også super til de svære drengekort.
    kh Dorte

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)