17. januar 2012

Jeg lavede også et kort til min søster / And this is MY card for my sisters B-day

Jeg brugte matchende papirer fra Basic Grey og en af de lækre All over the page punches jeg var heldig at vinde på SAM hos Unik Scrap =0). Da min søster jo elsker blomster var det selvfølgelig hjertepunchen der kom i brug, den med den fine lille hulkant. SMART at man helt selv kan bestemme hvor på sit ark papir man vil lave et "hul" og super nemt at bruge:


Derudover den lille søde ticket-die fra MFT og et lille SU-hjerte med en miniperle. A happy hello er et clearstamp fra lageret, her er kortet i sin helhed med en lille sommerfugl og lidt rosa bling i hjørnet.:


Used my Martha Stewart All over the page punch, a MFT ticket die and a SU heart punch, some stamps, bling and a butterfly. Love it when the papers are easy to mix and match. 

5 kommentarer:

  1. Frisk, flot og farverigt.
    Og så er det hjerte bare så fint med den nye slags punch. Jeg tror faktisk, det er første gang jeg ser den brugt. Smart.
    Mies kort har fået sin egen kommentar i sidste indlæg. (så står det lige...)

    SvarSlet
  2. Sikke en utrolig flot kort i nogle friske farver. :O)Det hjerte er super sødt. Har prøvet den MS-punch med små stjerner, den er på min ønskeliste, men tror også lige jeg skriver hjerte på. :)
    Du må ha' en skøn aften
    Knus

    SvarSlet
  3. Skønne farver og dejligt kort, smart den punch, har aldrig set den brugt ; )
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  4. Sikke dejlige farver, det kan kun gøre en glad at modtage sådan et smukt kort :-)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)