6. februar 2012

Mies kort til sin faster / My DD's card for her aunt

Nu hvor faster Bodil er kommet hjem fra en lille ferie sydpå lå der også et kort fra Mie og ventede på hende og hvad er vel mere passende end en lille flyver? Og i Mies udgave er der selvfølgelig styr på detaljerne med rødt og grønt bling på vingerne og så er det en GLAD lille flyver.

Til lykke bånd fra lageret, Hero Arts baggrundsstempel med skyer, Sizzix regnbue med flere skyer og lidt blomstret papir med MS kant på.

Og nedenstående billede - KENDER I DET - når ens bling for GUD ved hvilken gang kaster sig ud over bordkanten og spredes over hele gulvet. JA JA JA jeg ved godt der er en LAV stykpris på perler - men alligevel. Derfor samles de op og lægges på plads - nu for 3. og SIDSTE gang - for jeg fandt denne smarte lille pilleæske - som her i huset hedder en NIX PILLE æske som er genial til formålet og kan klare lidt rumsteren rundt UDEN at der er perler over det hele. Sidste uge i Netto til den formidable sum af 15 kr. Når man har fyldt den - lægges der et grønt låg henover og så spinner den rundt ved tryk på den hvide knap i midten - den lille grønne låge skaber adgang til det rum den er standset ud for.


A belated Happy B-day card for my SIL from my DD Mie. SIL just returned from a vacation abroad and found this welcome home and happy bday card waiting for her. Detail oriented as DD is - there is a green and a red bling on the wings and it is a very HAPPY plane.  


Found the tiny container which is originally a pill box and decided to use it as this was the 3rd time my half pearls fell from the table and covered my floor. This is so cheap and works very well.  

10 kommentarer:

  1. Rigtig fint kort. Den flyver er da for sød.!
    Smart perle opbevaring.

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort. God ide med perleæsken.

    SvarSlet
  3. Ja, Mie kan bare det der. Det er et rigtig sødt kort til faster.
    Jeg har jo engang reddet mig sådan nogle flyver-udstandsninger - men jeg har da bare sat dem på kortene, som de er. Mies model er meget sødere med bling og smil på flyveren. Sjov ide. Jeg må se, om jeg kan huske det til næste gang.....

    Den pilleæske er vel nok smart. Netto er et godt sted for scrappere at handle. Og så passer det som regel med at Erik finder rugbrød, mælk, ost osv.....mens jeg kigger de vigtigste ting efter - nemlig reolerne med spotvarer. Den slags kan jeg ikke overlade til ham. hihi...

    SvarSlet
  4. Det var smart :)
    Så selv på den pille æske, men tænkte
    kun i piller- og tænkte jeg har nok pille æsker tihihi..
    Men det var da genialt :)

    SvarSlet
  5. Det er godt nok et flot kort .- nærmest i 2 stilarter :) en på hver side af båndet det er virkelig elegant Flot arbejde Mie :)

    Og Pilleæsken er da super smart - tror lige jeg må i Netto i morgen - jeg skal nemlig først møde kl 13 :) ..

    Dejlig tirsdag til dig og dine ¨

    Hanneby

    SvarSlet
  6. Rigtig sødt kort og de æsker er bare helt uundværlige.. hvem har ikke prøvet at der ligger flere 100 små bling på gulvet... hi hi.. Knus

    SvarSlet
  7. Ja Mie det er et flot kort du sendte til mig, og du kan bare det med de gode og nye ideer, tak skal du have.
    Den pilleæske er nu rigtig smart godt tænkt.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  8. Sikke et flot kort Mie, du er bare dygtig, men du har jo også haft en god læremester i din mor! :)
    Åh Charlie, jeg får altså sådan nogle sjove billeder i hovedet, når jeg tænker på dig kravle rundet på gulvet og samle perler op hihi. Smart æske du har fundet til at afhjælpe problemet! ;)

    SvarSlet
  9. Det var et dejligt Mie-kort i skønne glade farver.

    Jeg ville ønske, jeg vidste hvor dine halvperler kommer fra, for jeg mangler i andre farver end hvid/creme. Nix-pilleæsken ser smart ud.

    SvarSlet
  10. Rigtig, rigtig sødt kort til B, Mie... Dejlige glade farver til en fødselar... lige som det skal være...
    Og æsken er smart... var heldig at få en af C i f-gave ;o)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)