30. april 2012

Søndagsbrunch og fødselsdagsbarn /Brunch and B-day girl

Søndag havde søde Maria sørget for bedre vejr igen og vi var til lækker brunch for at fejre hende.

9 lys i den fine jordbærkage storesøster Cathrine havde lavet - og hvem kan stå for de smilehuller - jeg kan ikke!
 Koncentration så der kan pustes - en i første forsøg var der ret mange kærester, så der måtte pustes om igen:
Og SÅ lykkedes det!  Til lykke Maria og tak for i går!

Her er det kort jeg have lavet til hende - så JO jeg får altså også brugt de ting jeg køber - det er ikke ren shoppe-terapi.  =0) Cupcake, tekst og label den sidder på er fra Hero Arts/Sizzix sæt og del af dette SAM indkøb:

Lidt svært at se bling, diamond glaze og glimmer på cupcake - og når man nu endelig kan bruge sit glimmer på et kort må det jo vises frem:

Her udvalget af stempler af dies der på mystisk vis sneg sig med hjem i mine indkøbsposer fra SAM.

Og sandelig om ikke også HA stemplet med træstamme har været i brug - for det lavede jeg allerede træstammer med til de uglekort jeg lavede til OSH, her først forsiden med kighul i:


og her indersiden med de to søde ugler. De ugler er jeg RET vild med - høj nuttefaktor ikke??


God ny uge herfra.

We had one more b-day this month - my sisters DGD turned 9 last week and had her b-day card was made with some new stamps and dies bought at a recent scrapevent. I also used the Hero Arts tree stamp to make this owl card. TFL

5 kommentarer:

  1. Skønne billeder. Det ugle kort er bare SÅ cute.
    Kender godt det der med at tingene på mærkværdigvis bare ender i indkøbskurven. Jeg har lagt mærke til at det herhjemme især er scrap ting, der har den frækhed ;-) Rigtig god uge til dig. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Dejligt at du er "på benene" igen :)Meeeeeeeeeeeeeeen selv en "kryk-husar" er aldrig så hæmmet, at hun ikke kan shoppe GG

    SvarSlet
  3. JOW, uglekortet er vildt nuttet ! - og fed idé med "kig-hullet"...Det var da nogle gode indkøb du fik gjort. Jeg trak lidt på smilebåndet af dit forrige indlæg om Ms. Bucket, hun er absolut en af mine største favoritter og som du véd hedder min kære husbond Rikard. Gæt hvordan jeg plejer at kalde på ham ? (og gæt hvad vores venner kalder mig, hrmfff)

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder af Maria med den lækre kage. Og sikke et fint kort du har lavet til den unge dame.
    Jeg er glad for, at du fortæller, at du bruger alle de scrapsager du køber. Det kunne jeg ellers blive i tvivl om...hmmmm.
    God dag til alle - fra en Pplads i Chr.feld med god netforbindelse.

    SvarSlet
  5. SOME dies! what a fab collection! And with matching stamps too, I love them! Gorgeous cards you've created Charlie, and look at the beautiful smile on your great neice's face, go beautiful she is.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)