1. november 2012

Lidt fra BOO - dagen / BOO to you too...

Jeg viser allerførst et Halloween inspireret kort som jeg lavede til Gitte Y's fødselsdag (uhyggeligt forsinket pga min sygdom så hun fik det til SnD i Høje Taastrup) Gitte kan godt lide Halloween - og havde købt nogle skønne UHYGGELIGE øjne som jeg fik nogle af - og som jeg liige manglede i mine slikposer til nabobørn og barnebarn.

 Jeg havde brygget en lille skriggrøn cocktail sag til fødselsdagsbarnet - sat på orange karton der var embosset med en skøn die der giver kortet en hvælvet effekt. Bling i samme grønne farve og en rulleøjne flagermus. Den fine spindelvævskant var en MS kantdie jeg havde lånt af min søde nabo Heidi.

For en GANGS skyld huskede jeg at fotografere indersiden INDEN jeg skrev min hilsen.  =0)

Og her de små Halloween poser det blev til i år - bl.a. med Gittes UHYGGELIGE slikøjne:


De børn der kom til døren fik ikke poser som disse men udvalgte stykker slik fra resterne af poseproduktionen. Vi var ved døren 6-7 gange og der kom 3-5 børn ad gangen - så FINT besøg i år.

 Zoom af det blodskudte øje der smagte som en blanding af vingumme og skum med en syrlig flydende kerne indeni.

A halloween card for my friend Gitte and the Halloween candy bags I made for the children I know in our street. Hope you all had a safe and fun Halloween evening.

5 kommentarer:

  1. Fint fødselsdagskort....og uhyggelige slikposer. Sikker på at begge dele har skabt glæde...

    SvarSlet
  2. Uhyggeligt flot kort til GitteY....Og bedre sent end aldrig, ikke.

    De øjne lyder også ualmindeligt kvalme. Det med den bløde kerne indeni orker jeg ikke tænke på - her lige efter morgenmaden....haha.
    God dag til jer alle.

    SvarSlet
  3. Flot Halloween/fødselsdags kort!!!!!
    Og flotte poser. Jeg er sikker på at de vagte glæde!!!!!

    SvarSlet
  4. Et "skrækkeligt" kort som Gitte sikkert blev glad for.
    Og sikke "uhyggelige" slikposer, som ungerne sikkert
    blev glade for.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  5. Loved the card, the embossed background matched the theme so perfectly and that spider web edging is fantastic..love it. Really cute goody bags, I always miss the fun selection of creepy sweets you can buy in England they really make every thing look a little more spooky and fun,I can never find anything like it where I live now..shame. I am sure they were a bit hit and I will be sure to remember your ideas when I make mine next year so thanks again for the inspiration. Take care Mvh vikki

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)