22. december 2012

22. december - Mies julekortproduktion /Mie making her xmas cards

I sidste uge lagde Mie sidste hånd på sine julekort til de "Specielt udvalgte".
Producenten og produktionen (næsten) - mener hun nåede op på 6-7 stk.
 Hun var som sædvanlig med lynets hast ude af huset igen og på vej i postkassen - men disse 2 som skulle til Skotland kom med i vores kuvert og jeg nåede derfor et nærbillede:

SKØNT med venner i udlandet - så man får brugt de engelske papirer
og det der stykke hvor der står 25. december - det har generet hende rigtig længe =0).
Men se lige alle de små nuttede motiver der er på det papir - og så kan jeg rigtig godt lidt den lille prikkede strimmelbort og samme papir skåret med en Memory box die.
 Og sidst i dette indlæg min fine stempelgave fra dagens pakkekalender - MUMS:

MASSER af muligheder i dette stempelsæt fra Byernes by - både til kort og (tør jeg skrive det..) LO's.

A couple of snapshots from the annual - make your xmas cards at Mums house and use all you want-day. Mie was busy and made some lovely cards for the chosen few! Meaning I will not get one - as we spend Christmas together =0)

4 kommentarer:

  1. Hej Mie.
    Godt at se dig på bloggen igen. Det er da vist et stykke tid siden. Og NU kender jeg dig jo også IRL...og ikke bare som billede på en skærm....
    Superflotte kort du igen har lavet, og jeg kan se, at du også er faldet for Cecilies fif-kort. Det er en rigtig god model, som jeg også har brugt en del...og jo nok fortsætter med i det nye år.
    (din mor vil jo nok have flere kort....)
    Og de papirer og stempler og hvad ved jeg med 25 på, er noget der også gener mig. Hvad skal jeg med dem ? Jeg sender ikke kort til udlandet.....så det må være rart at kunne bruge det til noget fornuftigt.
    God jul til dig, når jeg nu lige får en ekstra mulighed for at sige det.
    Hils din mor og sig, at det er flotte stempler hun har fået.

    Knus fra Annette

    SvarSlet
  2. Hej Mie. Hvor har du været flittig og lavet nogle super søde julekort.
    Herligt du kigger indenfor hos moar...
    Ja det papir med 25 på, synes jeg også er "spild"... men godt du kan anvende det til vennerne i Skotland.
    Hils mor og sig hun bli'r grusomt forkælet med alle de lækre kalendergaver... ;o)
    Knus til alle jer i HQ og omegn...

    SvarSlet
  3. Det er rigtig søde kort Mie har lavet.
    Og lækker kalendergave !

    SvarSlet
  4. Super flotte julekort du har lavet Mie,
    især det du holder i hænderne, sådan et
    har vi jo fået, tak for det.
    Juleknus Bodil

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)