3. august 2013

Weekendblomst fra min søde mand og bestillingskort / flowers and card

Min storesøster havde bestilt et kort til en dobbelt 50 års fødselsdag - og jeg tænkte min fine blomsterkrans måtte på arbejde.

Her er resultatet:

Baggrundspapir fra DCWV med små grønne trekløvere, det danske til lykke stempel fra Hobbyboden, QK alfabet til deres initialer, Spellbinder med scallopkant bag blomsterkransen og lidt bling i hjørnet.
 Vi havde ikke så mange detaljer om modtagerne - og desuden ved jeg min søster godt kan lide de lidt mere enkle kort. Hun var heldigvis også godt tilfreds med resultatet  =0).

Og farverne på min buket fra K var så dejlige at jeg måtte dele et foto mens buketten stadig er i sit papir - vi bor jo lige i nærheden af Allerød Planteskole og K er en meget god kunde:

Selvom der også er et dejligt blomsterflor i haven lige nu er sådan en farveplet inde i stuen da bare skøn, ikke??
RIGTIG GOD weekend til jer allesammen - her hos os truer de med nogle byger - vi får se lige nu er det VARMT og fint solskin.

I made the card for my sister as she needed a 2x50 card for a joint birthday. Less details than I normally put on a card - but I know my sisters taste well enough to know this would be perfect and forced myself to stop embellishing. Luckily I was right. =0)

L@@K at the beautiful splash of colours I have on my dining table right now thanks to my DH. 

7 kommentarer:

  1. Et super flot og sommerlig kort, passer jo fint til vejret. Kunne din mand ikke lærer min det med blomster, meget smuk buket

    SvarSlet
  2. Et meget fint kort, og buketten er super :0)

    SvarSlet
  3. Lækkert enkelt kort!
    Flot buket! Ikke dårligt med sådan en planteskole i nærheden og ikke mindst en mand der kan finde ud af at bruge den! ; )

    SvarSlet
  4. Rigtig sødt kort, og en overdådig flot buket. Det er bare såååå dejligt med en mand, som stadig gør det, selv efter mange år. Jeg har selv en af slagsen, som jævnligt kommer med en kvast, som han udtrykker det, og det luner da efter at a været gift i snart 37 år.

    SvarSlet
  5. Super flot kort og dejlig buket.

    SvarSlet
  6. Rigtig flot og enkelt kort - så det kan du OGSÅ !
    Du har altså været heldig med den mand. Det er - igen - en rigtig flot buket han har fundet til dig. Du må jo have gjort dig fortjent til det.....
    God søndag herfra.

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare flot det kort - i like ;-)

    SKØNNNN buket og så sød din mand er - dejligt og elsker selv gå og se på en buket på bordet :-)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)