28. september 2013

Til lykke til Mies søde nabo / Happy Bday to my DD's next-door neighbour

Mie er så heldig at have en "reserve-bedste" som nabo - en frisk og sød ældre dame der i går rundede et SKARPT hjørne. Mie havde tilbudt at hjælpe hende med en lille reception og Kjel og Mie deltog på familiens vegne mens jeg passede mit arbejde. =0)

Vi havde købt et gavekort for to til La Glace - da hun både har en datter her i byen og et barnebarn i København - så kan de hygge sig en dag i skønne autentiske omgivelser.

Og derfor dette kort - som er holder temaet selvom det nok bliver et stort "beskidt" stykke lagkage der bliver fortæret til den tid:

Den lille lyseblå bort matcher de lyseblå cupcakes i baggrundspapiret - sløjfe, lys, cupcake og bort bag mønsterpapiret er holdt i pink og rosa nuancer. De små væger er sat bag alm. QK tal.
Mie's next-door neighbour is a lovely lady and yesterday she turned 90!! Mie had volounteered helping her with a brunch reception and this is her card. It went well with her gift - a voucher for 2 persons visiting the famous cafe in Copenhagen "La Glace" for coffee, tea or hot chocolate with a slice of cake. 

5 kommentarer:

  1. Sikken da et sødt kort Charlie, det ebli´r hun helt sikkert rigtig glad for. Sikken en god ide med de små væger sat bag ved tallene som lys, det må jeg da vist lige putte i min huskelomme i lillehjernen LOL.

    SvarSlet
  2. Det er et rigtig fint kort og passer til gaven, kaffe og sportskage
    er ikke noget man siger nej til, dejlig gave :o)
    Knus Bodil

    SvarSlet
  3. skønt festligt kort. Forresten hvis jeg sender nogen kort med posten på mandag ,kan de så nå at komme med?? og dertil mangler jeg jo lige en adress

    SvarSlet
  4. Rigtig sødt og festligt kort til den ældre dame. Og sikke da en fin gaveide. Der kan man jo få kager, som "alm. mennesker" ikke selv kan lave.....
    Dejligt at du har stands in at sende, for nogen skal jo holde samfundet i gang. Jeg er også sikker på at Mie har haft en dejlig dag.
    God aften til jer.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)