27. september 2014

Har måttet overgive mig og slå ordbekræftelse til for at slippe for de mange spamkommentarer.

Kære faste besøgende. Jeg havde forsværget, at jeg ville opgive - men i dag er spamkommentarerne kommet så hurtigt, at jeg slettede 10 blot for at se linjerne rykke og 5 nye komme ind. Jeg har prøvet at undgå at lukke for anonyme kommentarer - men blot sætte ordbekræftelse på. Håber det er nok til at slippe for disse kommentarer, som må komme fra maskiner eller mennesker uden et liv !! Jeg håber mine faste læsere ikke opgiver at kommentere pga det lille benspænd. Jeg vil jo hellere bruge min tid på at producere kort jeg kan vise her end på at luge ud i min inbox konstant. =0)

I dag har jeg ikke noget at vise (andet end skiltet til disse typer nedenfor) - men ville lige advare om den lille ændring her på bloggen.

Jeg arbejder på et fint nyt indlæg til på mandag hvor jeg svarer på spørgsmålene fra "Getting to know you bloghop" som jeg modtog fra Cecilie sidste mandag.


I do apologize to my frequent visitors - but I have had to change my settings and ask those kind enough to add a genuine comment to write a code. The number of unwanted visitors a.k.a. people who does not share our interest in scrapbooking but spend their sad life spamming other blogs became overwhelming and I can no longer just ignore them as much as I would love to do just that. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)