24. oktober 2014

Mon jeg overhovedet har læsere længere? / Wonder if anyone is still here ??

Beklager den LANGE blogpause - men jeg er først ved at være frisk nok til ikke at gå i seng med hønsene nu. =0) Og jeg er jo ofte en sen aftenblogger.

Traditionen har jeg lavet lidt klar til Halloween - i år med vampyrer og Halloweenchokolader i små Lawn fawn poser. Brugte HAPPY fra en Happy Birthday die fra QK og stemplede Halloween nedenunder. Orange og vissengrønt med matchende bånd fra Stampin Up og et par flagermus.

Prikket pose og indhold.
Samme orange papir havde større prikker på bagsiden, så lillesøster får de små prikker og storebror de store. De er til vores nabobørn til højre side, der p.t. bor i USA
I år har jeg ikke været i udlandet sent nok på året til at få fat i udenlandsk halloween slik, men derfor skal børnene jo ikke snydes. Mangler de lidt klamme øjne jeg plejer at have. =0)

6 kommentarer:

  1. Selvfølgelig har du læsere Charlie! Men der er generelt blevet stille i blogland. Folk er mere gået over til at lægge deres ting på facebook. Ærgeligt, synes jeg. Det var så hyggeligt dengang, der var gang i den ; )
    Det er nogle super lækre poser!!!!!

    SvarSlet
  2. Fantastisk af se den Lawn Fawn die "in action". Lækre slik poser du har fået lavet og den store Happy QK die er jo perfekt hertil.
    God weekend :o)

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig er vi her endnu. Og hvor er det da godt nok fine ting du har fået lavet her. Nu er jeg godt nok ikke selv særlig vild med HAlloween, men jeg kan nu godt se, når der er lagt et flot arbejde i noget, og det er der bestemt her, og er da sikker på at ungerne bli´r ellevilde, når de ser dem. Super godt gået endda.

    SvarSlet
  4. Fine poser du her har fået lavet, og de unger bliver helt sikkert glade for, at du ikke har glemt dem, flot flot :0)
    Jeg vil give Karina ret, der er blevet stille i Blogland efter som Facebook bliver brugt meget nu, vi kan jo håbe at det vender igen :0)
    Knus her fra :0)

    SvarSlet
  5. Vi ik sådan at skræmme væk - jeg ville ønske jeg kom forbi dig til Halloween

    SvarSlet
  6. Vi er her endnu, bare rolig :) .. lækre ting du har lavet .... :D ...

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)