20. december 2014

20. december - Fint julekort fra Mie =0)

Nu hvor alle de er sendt til har modtaget deres må jeg gerne vise Mies FINE julekort i år. Stempelsættet var en af hendes fødselsdagsgaver og jeg skal da love for det faldt i god smag og blev flittigt brugt med forskellige bånd forneden. =0)

Ja der blev stemplet og klippet og farvelagt og griset med glimmer  =0)

Jeg er ret vild med de meget forskellige træer i baggrunden. TAK for det fine kort Mie.

Jeg ønsker jer alle en dejlig og julet weekend, den sidste inden juleaften.

7 kommentarer:

  1. SUPER fine kort, Mie. Godt du blev glad for gaven fra mor og far og dejligt at se, at du har taget den i brug så flittig.
    God jul til dig, Mie =0)

    SvarSlet
  2. Ja det er nogle fine kort Mie.
    Der står jo et her hos os som
    næsten er magen til, tak for det :0)
    Knus her fra Fløng

    SvarSlet
  3. Hej Mie
    Sikke nogle skønne kort, og sikke et lækkert stempelsæt du har der.
    Jeg elsker de klare farver du har brugt til at opbygge det fine vinterlandskab. Fed effekt med det røde hjerte midt i træerne.
    Jeg vil lige benytte lejligheden til at ønske dig en rigtig glædelig jul og et godt nytår.
    Jeg håber du får en dejlig juleaften og dejlige gaver ....
    Knus fra Annette

    SvarSlet
  4. Flotte kort...De juletræer er jeg også faldet for :-) Det ser godt ud at der er brugt klare farver...

    SvarSlet
  5. fine kort og søde stempler der er brugt

    SvarSlet
  6. Skønne kort Mie har lavet med de sødeste stempler. Det ser rigtig godt ud med alle de klare farver:-)))
    God jul til jer alle:-))

    SvarSlet
  7. Hvor er det altså godt, at du låner lidt plads til Mias kort, når hun ikke har egen blog.. for så fik jo ikke hendes fine ting at se :D

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)