31. januar 2015

I dag er det Bodils fødselsdag. HURRA

Og hendes kort er sendt for LÆNGE siden, så det er nok åbnet nu. En af de store, fantastiske ting i 2015 bliver ankomsten af Bodils første barnebarn og den ny titel som Farmor, så det handler kortet lidt om..

Her den lille "muffin i ovnen" der venter på at være færdigbagt:

Og den hæver jo fint og ser glad ud ikke???  =0)
 Og her kortet i sin helhed - holdt i barnlige, men syns jeg søde papirer:

Lawn fawn komfur, muffin og lille glad gave.
Gaven indeholder noget jeg er sikker på Bodil bliver glad for - nemlig scrapting.



5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et sødt kort, og en rigtig sjov ide til lejligheden.

    SvarSlet
  2. Det er et super fin kort, og den lille muffin blev kommenteret af alle og især
    af de kommende forælder :0)
    Gaverne var super, de skal nok blive brugt til nogle fine kort, sådan omkring maj ;0)

    SvarSlet
  3. JA, du kan tro at vi har kommenteret svigermors søde fødselsdagskort. Jeg blev helt misundelig over, at det var hende, der modtog det. Jeg må skynde mig at tage et billede af kortet til "lille muffin's" personlig scrapbog om sit første år. ;0))
    Knus, Tündi

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint, og respekt for de små bitte ting du kan sætte på et kort, uden at få lim over det hele.....

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)