16. juli 2016

Til lykke Tündi fødselsdagskort

Fødselsdag i familien. De er lige kommet retur fra sommerferie og dette kort burde ligge i postkassen i går senest. Ellers er der noget galt med Post DKs nyeste tiltag Quickbrevet. 


Jeg har igen fået nye dies og stempler og Mie har med usvigelig sikkerhed sneget sig til at være den første, der bruger dem. Men det er OK, når der kommer sådan et sødt kort ud af det. Datoen på postkassen er selvfølgelig fødselsdagen. En kærlig hilsen stemplet er fra Hobbybodens danske sæt OSH tekster. De passer så godt til en masse formål. Hjertepapiret i baggrunden er gavepapir. 

Med i brevet var også mit kort. Tündi er altid sød til at dele foto af sin lille datter med os, så det blev temaet for mit kort. Men med det tvist, at hun ser sig selv i polaroid- rammen, når hun ser på kortet. Derfor ses mit loft. For man skal også huske selv at være med på nogle billeder. Det kan jeg se jeg glemte, da Mie var lille.

 
Baggrundsstempel med kameraer (hurra for min Misti så bliver det altid skarpt aftryk man får)! 
Tekster og små hjerter er fra Lawn fawn. Små striber og lille sløjfe bringer de ungarske farver med i kortet. Man skal jo have sit oprindelige fædreland med på sit fødselsdagskort, ikke?

STORT til lykke Tündi. 

6 kommentarer:

  1. Jeg er vild med de nye stempler. Super sødt kort.
    Og genialt med rammen!!!!!

    SvarSlet
  2. Jeg kan hermed bekræfte at kortene er nået frem, og at de har bragt glæde herhjemme. I er altid så søde at forkæle mig med de fineste fødselsdagshilsner. Tusind tak for det. :0)

    SvarSlet
  3. Mie er en sød og klog pige, når hun sådan afprøver dine stempler og dies for dig. Og sikke hun kan ! Super sødt og fint kort Mie.
    Og dit er selvfølgelig også flot Charlie, og gennemtænkt. Skæg ide med spejlet.
    God søndag til jer alle 3 og især god dag til dig og Keld. (Indsæt hjerte)

    SvarSlet
  4. Super søde kort, i er jo bare så kreative :0)
    Dit kort til Kjel er bare så fint, og din buket er bare
    så fin, lavendeler er en god ide :0)
    Knus fra os

    SvarSlet
  5. Kanon idé med genspejlingen i polariodrammen! Og jeg er vild med den store taleboble på Mie's kort :)
    God Søndag til hele HQ.

    SvarSlet
  6. 2 rigtig sød og flotte kort - og super med det spejl... :)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)